Rozwój

Historia

2013-2016

Budowa zakładu i uruchomienie procesu pirolizy

2017-2018

Udoskonalanie technologii procesu pirolizy i uruchomienie produkcji rCB

2019

Osiągnięcie pełnej ciągłości procesu pirolizy i udoskonalanie technologii produkcji rCB

2019

Nawiązanie współpracy z Zeppelin Systems AG

2020

Rozbudowa instalacji do produkcji rCB oraz instalacji do rozdrabniania opon

2021

Osiągniecie pełnej rentowności dzięki funkcjonującej technologii oraz podpisaniu długoterminowych kontraktów na sprzedaż TPO i rCB

2022

Rozpoczęcie przygotowań do budowy drugiego zakładu o wydajności 60.000 ton opon

2022

Nawiązanie współpracy z Sumitomo Rubber Industries, producenta marek Dunlop i Falken w celu wykorzystania rCB w produkcji opon

2023

Spółka dołącza do Zeppelin Sustainable Tire Alliance

2023

Zeppelin Systems AG otrzymał kontrakt na budowę drugiego zakładu jako state-of-art dla przyszłych projektów

2023

Reoil dołącza do AZuR Netzwerk

2023

Reoil otrzymał jako pierwszy na świecie rejestrację REACH dla oleju pirolitycznego w ilości powyżej 1000 ton rocznie

2023

Spółka notuje trzeci z rzędu zyskowny rok i jest obecnie największym producentem TPO i rCB w Europie

Mamy pełną świadomość z potrzeby propagowania długofalowej strategii rozwoju opartej na zasadach odpowiedzialności społecznej i środowiskowej biznesu.

Dlatego też satysfakcja klientów, pracowników i szacunek społeczności lokalnej to dla nas równorzędne cele, nie mniej ważne, niż wysokie zyski.

Odpowiedzialny biznes to strategia zarządzania, która pozwala minimalizować ryzyko i maksymalizować szansę na powodzenie naszej firmy w dłuższym okresie. To także umiejętność prowadzenia przedsiębiorstwa w taki sposób, aby zwiększyć jego pozytywy wkład w rozwój społeczeństwa i jednocześnie minimalizować negatywne skutki działalności gospodarczej.

Odpowiedzialny biznes oznacza także sposób, w jaki na co dzień traktujemy uczestników procesu rynkowego: klientów i partnerów biznesowych, pracowników i całą społeczność lokalną. Rola odpowiedzialnego pracodawcy to dla zarządu Spółki jedno z ambitnych i poważnych zadań realizowanych od początku jej funkcjonowania. Reoil terminowo reguluje zobowiązania wobec pracowników, a także zobowiązania publiczno-prawne oraz cywilnoprawne wobec kontrahentów.

Zarząd Reoil Sp. z o.o.

Polityka jakości

Firma Reoil dba o satysfakcję swoich klientów. Wszystkie sprzedawane przez nas oraz wprowadzane do produkcji wyroby spełniają międzynarodowe standardy jakości, uwzględniając indywidualne potrzeby odbiorców oraz wymogi dynamicznie rozwijającego się rynku.

Trzy kluczowe filary polityki jakości w naszej firmie to:

Ludzie – zespół profesjonalnych pracowników Reoil zaangażowanych w wytwarzanie najwyższej jakości wyrobów spełniających indywidualne wymagania klienta;

Technologia i innowacje – stałe inwestycje w rozwój technologiczny i systemy zarządzania, gwarantujące rzetelną realizację zamówień oraz umożliwiające ciągłe wzbogacanie oferty produktowej Reoil;

Relacje z klientem – przejrzyste zasady współpracy, indywidualna obsługa zamówień, partnerskie kontakty zapewniające najwyższy poziom zadowolenia i  lojalność klientów Reoil.

Scroll to Top